top of page

 

Frivillig til
LV sommerscenarie 2025


For at arrangementet kan løbe rundt har vi brug for din hjælp med at skabe alle omgivelserne omkring Skovpasset og den gode stemning LV er kendt for.
Alle former for frivillige hjælpere udløser en gratis billet og gratis madbillet samt en stor tak for indsatsen.
Tilmelding foregår via denne knap:



Vi har valgt at opdele opgaverne ud på funktionerne:

Opsætning og nedpakning: 15 personer: Du hjælper med at sætte de fysiske kulisser i skovpasset op og tager den ned når arrangementet slutter.  Vagterne ligger dagen før spillet starter og på dagen hvor spillet stopper.

Arrangører: 4: Du er med som hovedansvarlig og samler trådene for hele arrangementet. Der forventes mange møder og arbejde fra januar måned frem til scenariet. Arrangørerne har vagter i arrangørgården i løbet af dagen men er også at finde i spillet. Du  skal være klar til at træde til når der er behov for det.

Kroer: 12 personer: Som personale på kroerne servicerer du spillerne med stemning og drikkevarer. Du er med til selv at sætte stemningen for kroen og give den unikt præg.

Børneunderholdning: 15 personer: Som børneunderholder indgår ud i et team som hver dag laver en form for underholdning for scenariets yngste rollespillere. Vi foreslår indslag som foregår i tidsrummet 10-15 hver dag men er åbne for forslag.

NPC: 10 personer: Som Non-Playing Character-spiller du roller som understøtter og bidrager til scenariets eventyr.  Vagterne aftales med arrangørerne og er typisk fordelt på 8 timer i løbet af dagen.

Rengøring: 4 personer: Undervejs i spillet er der behov for at skifte håndklæder og rengøre toiletter. Vagterne er to gange dagligt hvor rengøringsholdet skiftes til at gøre rent af ca 1 times varighed hver gang.

Joker: 4 personer: Du er stand by person som altid er på vagt og kan træde til hvor der er brug for det eller i tilfælde af sygdom på andre hold.

Ønsker du at vide mere om de specifikke tjanser kan du kontakte LV Live på facebook. Se under "kontakt" på denne side.


Vel møde - arrangørerne


 

bottom of page